آشنایی با درب ضد سرقت عرشیا درب

آشنایی با درب ضد سرقت عرشیا درب: تلاش ما در گروه صنایع عرشیا درب انتخاب محصولات درب ضد سرقت و ورودی با کیفیت بالاتر از متوسط موجود در بازار ایران ، و دارای استانداردهایی قابل قبول از نظر ایمنی بوده است. همانطور که میدانیم در سالهای اخیر، بدلیل تورم بسیار بالا و گران شدن بیش از حد متریال و مصالح تولید درب ضد سرقت، قدرت خرید مشتری ها نیز به همان نسبت کاهش پیدا کرد.

از این رو بسیاری از تولیدکننده های درب ضد سرقت و درب چوبی ورودی تلاش کردند دربهایی از نوع اکونومی (ارزان قیمت) تولید کنند. تا قیمت تمام شده آن متناسب با قدرت خرید بسیاری از مشتریها باشد. اما به هرحال، توجه به یک نکته حائز اهمیت است. و آن هم دلیل و فلسفه‌ی وجودی دربهای ایمنی و ضدسرقت است. این نوع درب برای بالا بردن و بهبود ایمنی ساختمان تولید و استفاده می شود. و صرفه جویی در متریال مورد استفاده در آن باید به گونه‌ای باشد که ایمنی آن را پایین نیاورد.

فروش درب ضد سرقت دست دوم

حتی اخیرا فروش درب ضد سرقت دست دوم هم رواج پیدا کرده است، و دربهایی با کیفیت خوب که در سالهای گذشته تولید شده با قیمتی مناسب خرید و فروش می‌شود. در مطلبی که به درب ضد سرقت ارزان می پردازد این نکات را کمی بیشتر تشریح کرده ایم. با کلیک بر روی قسمت قرمز متن میتوانید وارد صفحه مربوط به آن مطلب بشوید.

تنوع کیفیت درب ضد سرقت عرشیا درب:

درب های ضد سرقت عرشیا درب در حال حاضر با دو کیفیت تولید و عرضه می شوند. که در تصویر زیر می توانید ویژگی هر کدام را ببینید. هر دو کیفیت دربها به گونه ای طراحی و تولید شده است که از ایمنی لازم برای استفاده در مجتمع های آپارتمانی (مسکونی و اداری) برخوردار باشد. ضمن اینکه با استفاده از شیوه‌هایی می‌توانید امنیت و کیفیت دربها را از سطحی که در حال حاضر هست نیز بالاتر ببرید؛ که در ادامه به تعدادی از این ترفندها خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با درب ضد سرقت عرشیا درب

آشنایی با درب ضد سرقت عرشیا درب

 

 

 

عرشیا درب


تولید انواع درب های پرسی داخلی، تولید درب hpl ملامینه، تولید کننده درب hpl ملامینه، تولید کننده درب mdf خام، تولیدکننده انواع درب cnc، تولیدکننده انواع دربهای سه پنج و هشت میل cnc، تولیدی درب mdf خام، درب hpl ملامینه، درب mdf خام، درب چوبی اچ دی اف، درب چوبی ساختمان، فروش مستقیم درب چوبی از کارخانه، مرکز تولید انواع درب چوبی ساختمان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید